Další služby
Zařízená kancelář
Nabízíme Vám plně vybavené kanceláře ke krátkodobému i dlouhodobému pronájmu. Od plně vybavené kanceláře Vás dělí často jen jedna návštěva a podpis smlouvy o pronájmu. Podpisem smlouvy klient získává pracovní místo v zcela zařízené kanceláři již od prvního dne pronájmu. Plně vybavené kanceláře obsahují 24/7 přístup, úklid prostor, společnou zařízenou kuchyňku, vysokorychlostní internetové připojení, registrace sídla společnosti, přidělení telefonního čísla a následné přesměrování a záznam hovoru. V blízkosti našich kanceláří najdete dostupná parkovací místa.
Pronájem kanceláře na den
Nevyplatí se Vám full time kancelář? Využijte možnost pronájmu kanceláře na den od Scott & Partners. S námi si můžete pronajmout vybavenou kancelář na den či několik dní pro jednotlivce i větší pracovní týmy. Mezi výhody této služby patří krátká objednávací lhůta, vysokorychlostní připojení k internetu, obsloužení Vašich klientů profesionálními recepčními, konzumace nápojů a menšího občerstvení.
Zasedací prostory
Scott & Partners Vám nabídne zasedací prostory v dobře dostupných moderních budovách. Konkrétně na Praze 1 v ulici Na Příkopech a také na Praze 10 v nově zrekonstruovaném kancelářském komplexu na Kubánském náměstí. Všechny naše zasedací prostory jsou plně vybavené a splňují požadavky nejnáročnějších klientů.
Lukrativní sídla s možností pronájmu kanceláře
Kombinace denní kancelář plus sídlo - jestliže víte, že občas budete kancelář přeci jen potřebovat, můžete v kombinaci se službou sídla využít i službu pronájmu denní kanceláře. Rádi Vám k této variantě poskytneme cenový balíček dle dané lokality.
Virtuální operátorka
Pokud máte virtuální sídlo a potřebujete přitom přebírat občasné telefonické hovory nebo chcete mít pevnou linku (např.zahraniční firmy to považují za důvěryhodné), lze si u nás zřídit službu virtuální operátorky. Obdržíte telefonní číslo pevné linky a naše recepční se představí do sluchátka jménem Vaší společnosti. Následně Vám informaci o výsledku hovoru pošle i s kontaktem na Váš e-mail, abyste mohli s hovorem případně dále pracovat.
Asistence se změnou sídla
Potřebujete změnit sídlo a nemáte čas na úřady? Netrapte se tím, zařídíme to za Vás! Zařídíme za Vás ohlášení na obchodní rejstřík i přepsání na živnostenském rejstříku. Při dlouhodobějších smlouvách zařídíme vše zdarma.
Příjem a přeposílání pošty, recepční služby, asistence & catering během Vašeho jednání
V rámci služeb mohou naši klienti využívat služby recepce, které zahrnují příjem a přeposílání pošty, telefonické přepojování a vyřizování vzkazů, zpracování dokumentů tj. skenování, tisk, kopírování, laminování, skartace. Recepce je Vám k dispozici i během Vašeho jednání a to v případě cateringu. V naší nabídce naleznete kávu, čaje, nealkoholické nápoje, popřípadě menší občerstvení ve formě zákusků. Dále můžete využívat naši plně vybavenou kuchyňku.